ҚР Оқу-ағарту министрлігінің Техникалық және кәсіптік білім департаментінің директоры Насымжан Оспанова соңғы үш жылда еліміздегі колледждерді дамыту үшін атқарылған жұмыстар туралы айтты, деп хабарлайды BAQ.KZ.
Колледждерге академиялық дербестік берілді. Енді колледждер жұмыс берушілермен бірлесіп, оқу мерзімдері мен білім беру бағдарламаларының мазмұнын дербес айқындайды. Халықаралық талаптарға сәйкес мамандықтар мен біліктіліктердің сыныптауышы өзектендірілді, - деді ол.
«Жас маман» жобасы аясында колледждерді заманауи инфрақұрылыммен жабдықтау жүргізілді. 180 ТжКБ ұйымдары стратегиялық даму жоспарларын жаңарта отырып, заманауи оқу жабдықтарымен жабдықталған.
«Жас маман» жобасы аясында заманауи құрал-жабдықтар алған колледждер де өздерінің шағын кәсіпорындарында өз өнімдерін шығарып, оларды сататынын атап өту маңызды. Білім беру менеджментін жетілдіру және педагогтердің құзыреттілік деңгейін арттыру бойынша шаралар қабылданды. Ағымдағы жылы аттестаттауды өткізу сапасын арттыру мақсатында арнайы пәндер педагогтері мен өндірістік оқыту шеберлері үшін ҰБТ тест сұрақтары қайта қаралды және өзектендірілді, - деді Насымжан Оспанова.
Колледж педагогтерінің біліктілігін арттыру жүйесі олардың практикаға бағытталған курстарға көшуін ескере отырып қайта қаралды, енді курстар теорияның 60% - ын және өндірістегі практиканың 40% - ын көздейді.
Ағымдағы жылдан бастап өндірістен тартылған, арнайы пәндер педагогтары мен өндірістік оқыту шеберлері 30-дан 40%-ға дейін қосымша ақы белгілей отырып, ұлттық біліктілік тестілеуден өтпей жұмысқа қабылданатын болады. Сондай-ақ өндірістік оқыту шеберлері шеберлері аттестаттау процесінде ұлттық біліктілік тестілеуден босатылады.
Тегін техникалық және кәсіптік біліммен жастарды қамту кеңейтілді. Ағымдағы жылы республикалық бюджет есебінен мемлекеттік тапсырыс 45 мың орынға ұлғайды және мемлекеттік тапсырыстың жалпы көлемі 128 мың орынды құрады. Мемлекеттік тапсырыс техникалық мамандықтарға қайта бағдарланған. Кәсіпорындардың өтінімдері бойынша кадрларды мақсатты даярлау енгізілді, - деді ол.