Нұр-Сұлтан, BAQ.KZ. Astana Finance Days шеңберінде 2021 жылғы 1-3 шілде аралығында EdTech: Transition to the Future білім беру технологияларының үшінші жыл сайынғы қазақстандық форумы өтті.
Бұл Қазақстандағы білім беру технологиялары саласына қатысты барлық талқылауға арналған алаң болды.
Үшінші Халықаралық Edtech форумы аясында АХҚО осы кәсіби саладағы трендсеттер мәртебесін бекітті. Биылғы Transition to future тақырыбы - ескірген тәсілдерден жаңа парадигмаға көшу кезінде жетіспейтін ортаны толтырудың маңыздылығын түсіндірді. Біз 150-ден астам стартаптан тұратын білім беру технологиялары экожүйесінің дамуына серпін бере отырып, айналамыздағы пікірлестерді біріктіріп қана қоймай, сонымен қатар ашық нарықтың қатысушысы ретінде өзіміз де айтарлықтай жетістікке қол жеткіздік. Біз жобалық тәсілге көштік, командалар құрдық және ең бастысы жинақталған тәжірибені цифрлық форматқа көшірдік, - деп бөлісті АХҚО үздіксіз кәсіби дамыту бюросының басшысы Эльмира Обри.
Іс-шараға HolonIQ, Microsoft, Coursera, ACCA халықаралық институттары, McKinsey & Company, заманауи білім беру және зерттеу институты, білім беру платформасы сияқты ұйымдардан 40-тан астам спикер қатысты Alpharabius.kz, Qwant бағдарламалау мектебі, «Beyond Curriculum» ҚҚ, АХҚО құқық академиясы, IQanat мектебі, Bilimkana Almaty және білім беру технологиялары саласының басқа да қатысушылары.
Форум 6 панельдік сессиядан тұрды: «болашақтың біліміне көшудегі жетіспейтін орта», «цифрлық әлемдегі өмірлік дағдылар», «инновациялық мектептер: процесс басталды. Болашақ мектептерді қалай құруға болады?», «Болашақты таңдайсың», «мектеп қабырғасынан Директорлар кеңесіне дейін», «IPO: трансформациялық оқыту».
ЮНИСЕФ-тің білім және дағдылар бағдарламасының жетекшісі Татьяна Алексеевна Адерихинаның айтуынша, ЮНИСЕФ-тің біліктілікті дамыту перспективасына әртүрлі ауыспалы дағдылардың жиынтығына бағытталған оқытуды ынталандыру кіреді.
Өмірлік дағдылар немесе ХХІ ғасыр дағдылары деп те аталатын ауыспалы дағдылар - бұл жастардың жеке, академиялық, әлеуметтік және экономикалық қиындықтарды жеңуге дайын, икемді, бейімделгіш оқушы және азамат болуына мүмкіндік беретін тұлғааралық қатынастар немесе әлеуметтік-эмоционалдық дағдылар. Сандық дағдылар - технологияны түсіну, ақпаратты табу және басқару, қарым-қатынас, ынтымақтастық, мазмұн құру және бөлісу, білімді қалыптастыру және мәселелерді қауіпсіз шешу, - деді ол.
Айта кетейік, форумның бірінші күні медиа, data science және IT саласындағы жетекші сарапшылардың бағдарламашылары, мұғалімдері, білім беру компаниялары мен маркетинг және HR саласындағы мамандары үшін мастер-кластар сериясы: мобилография - тренд немесе нақты монетизация? Agile және Kanban-дан қандай пайда бар; тау-кен білімі (деректермен жұмыс істеу), Microsoft Career Coach презентациясы өтті.
Семинарға қатысушылар белгілі бір қызығушылық саласында өз дағдыларын игеруге немесе жетілдіруге көмектесетін практикалық ақпараттың терең және жетілдірілген деңгейін ала алды.
Форумның екінші күнінің негізгі іс-шаралары «Болашақ білім беруге көшудегі жетіспейтін орта» сессиясы болды, онда талқылауға қатысушылар білім беру ландшафтын өзгертетін цифрлық білім беру трендтерін қарастырды.
Форумның үшінші қорытынды күні мектептегі білім беру, мұғалімдер, ата-аналар және білім беру органдарының өкілдері арасындағы диалогты ұйымдастыру тақырыбына арналды.
Пандемиядан кейінгі кезең - бұл мектептегі білім беру жүйесіне өзгеріс енгізудің тамаша уақыты және бұл ұсыныстар білім беру органдарынан немесе саясаткерлерден емес, мұғалімдерден болуы керек. Мұғалімдер оқу жылын талдауға уақыт пен ресурстар беруі керек, осылайша олар мектеп әкімшілігіне нақты өзгерістер мен жоспар ұсына алады, - деді IQanat мектебінің ағылшын тілі мұғалімі, Teachers Lab мұғалімдеріне арналған маркетплейстің негізін қалаушы Аяш Мырзабекова.
Форум бағдарламасы келесі сілтеме бойынша қолжетімді. Іс-шара нақты уақыт режимінде қашықтан өтті.