Ұялы байланысқа шағымданатын қазақстандықтар саны артты

10 Қазан 2023, 17:49
725
Бөлісу:
Ұялы байланысқа шағымданатын қазақстандықтар саны артты
Фото: Артём Чурсинов - архив

Қазақстандықтардың интернет пен ұялы байланысқа шағымдану саны 2,5 есеге артты, деп хабарлайды BAQ.KZ Cауда және интеграция министрлігінің баспасөз қызметіне сілтеме жасап.

9 қазанда ҚР сауда және интеграция вице-министрі Қайрат Балықбаевтың төрағалығымен тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері жөніндегі ведомствоаралық кеңестің IV-ші отырысы өтті.

Отырысқа қатысушылар ұялы байланыс қызметтеріне, интернет-провайдерлерге тарифтерді көтерудің, сондай-ақ рекреациялық, туристік, қонақ үй бизнесі субъектілерінің тұтынушылардың құқықтарын бұзудың проблемалық мәселелерін талқылады.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетінің басшысы Асқар Тынысбеков осы салалардағы тұтынушылардың шағымдары мен өтініштерінің өскенін атап өтті.

2021-2022 жылдармен салыстырғанда телекоммуникация саласында өтініштер саны 2,5 есеге артты. 10 мың респонденттің тәуелсіз социологиялық зерттеу нәтижелері интернет-провайдерлердің қызметтеріне наразылығын көрсетеді - 33,3%. Байланыс қызметтерін көрсету Заңы мен ережелерінің талаптарын байланыс операторлары елемейді. Бұл халық тарапынан үлкен наразылық туғызады. Сондай-ақ жедел және жүйелі шешімді талап етеді. Асқар Тынысбеков тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы мемлекеттік органдарды үйлестіру жөніндегі уәкіл атынан цифрлық даму министрлігіне тиісті ден қою шараларын қабылдауды ұсынды, - делінген хабарламада.

Ведомство басшысының мәліметінше, жыл сайын тұтынушылардың өтініштерінің саны 20%-ға артады.

Егер уәкілетті органға 2020 жылы 21 мың өтініш түссе, 2022 жылы тұтынушылардың келіп түскен шағымдарының саны 30,2 мың өтінішке дейін ұлғайды.

Тұтынушылардың үлес салмағы бойынша шағымдарының ең көп саны бөлшек сауда саласында – 14,3 мың, тұрмыстық қызмет көрсету саласында – 4,7 мың, электрондық сауда саласында – 2,6 мың өтініш байқалады.

Ал ең үлкен өсім қоғамдық тамақтандыру объектілерінде қызмет көрсету – 2,8 есе, көлік және байланыс қызметтері – 2,5 есе, медициналық қызметтер саласында - 2 есе болды.

Алайда аталған фактілер тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы істердің нақты жай-күйін көрсетпейді. Өйткені барлық тұтынушы бұзылған құқықтарды қорғау үшін мемлекеттік органдар мен тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктеріне жүгінбейді, – деп атап өтті ведомство басшысы.

Баяндаманың басында тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы жаңа заң жобасының негізгі аспектілері таныстырылды.

Атап айтқанда, бұл тұтынушылардың шағымдарын қараудың көпсатылы жүйесін бюрократияландыру, кәсіпкердің тұтынушының пайдасына азаматтық-құқықтық жауапкершілігі, Заңның мәртебесін күшейту және тұтыну саласындағы мемлекеттік органдарды салааралық үйлестіру, тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша Омбудсман институтын енгізу, электрондық сауданы тұтынушылардың құқықтарын қорғау нормаларын оның күндізгі нысанымен үндестіру.

Атамекен ҰКП туризм департаментінің директоры Дамиля Құнанова, Қазақстан тұтынушыларының республикалық қауымдастығының және қоғамдық тамақтану қауымдастығының басшылары өз пікірлерін білдірді.

Отырыс қорытындысы бойынша сауда Вице-министрі Қайрат Балықбаев туризм және спорт министрлігіне, техникалық реттеу және метрология комитетіне ұлттық стандарттарды оңтайлы мерзімде әзірлеп, оларды рекреациялық, туристік, қонақ үй бизнесі салаларында қолдануды енгізуге ұсыныстар берді.

Телекоммуникация комитетіне Интернеттің сапасы мен жылдамдығын өлшеу үшін тиісті жабдықтарға өңіраралық байланыс инспекцияларын қамтамасыз ету мәселелерін пысықтау ұсынылды.

Өзгелердің жаңалығы