ТМҰ Саммиті аясында Қазақстан контейнерлік пойыздарды іске қосуға бастамашы болды

12 Қараша 2022, 11:59
1210
Бөлісу:
ТМҰ Саммиті аясында  Қазақстан   контейнерлік пойыздарды іске қосуға бастамашы болды
PHOTO

Жүктерді контейнерлендіру бағдарламасы аясында «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ 7 бағыт бойынша контейнерлік пойыздарды іске қосты, деп хабарлайды BAQ.KZ.

- Жаңа – Есіл-Мерсин Иран арқылы (Иранның Түркияға экспорты, қашықтық-5 655 км, жеткізу мерзімі-18-20 күн);

- Жаңа-Қарағанды-Бичерово / Паяс Иран арқылы (Иран арқылы  Түркияға экспорты, 20-22 күнде 6 733 км);

- Қызылту-Мерсин (ХТКБ экспорты, 25-27 күнде 4 928 км);

- Қостанай-Сырдария (САЗ экспорты, 4-5 күнде 2 324 км);

- Алтынкөл-Апшерон (ХТКБ транзиті, 7 күнде 3 671 км);

- Алтынкөл-Ташкент торабы (транзит, 2 күнде 1 335 км);

- Ташкент түйіні-Достық (транзит, 3-4 күнде 1 874 км).

ТМҰ Саммиті аясында  Қазақстан   контейнерлік пойыздарды іске қосуға бастамашы болды

 2009 жылдан бастап Түркі мемлекеттері ұйымының елдері арасындағы контейнерлік тасымалдар 2,4 есеге артып, 415 мың ЖФЭ құрады. Бұл ретте, контейнерлік әлеует 2030 жылға қарай 1 млн ЖФЭ-ге бағалануда.

ТМҰ-ға қатысушы елдер темір жолының ұзындығы 45 мың км - ден асады. Сарапшылар инфрақұрылым қарқынды дамып келе жатқанын атап өтуде. 2009-2022 жылдар аралығында 8 мың км-ге жуық темір жол салынды және 7,6 мың км-ден астам электрлендірілді. 2030 жылға дейінгі даму жоспарында темір жолдардың ұзындығына 23 мың км-ден астам қосылып, электрлендіру 20 мың км-ден астам аумақты қамтиды.

ТМҰ Саммиті аясында  Қазақстан   контейнерлік пойыздарды іске қосуға бастамашы болды

 ТМҰ-ға қатысушы елдер темір жол көлігімен жүктерді тасымалдаудың жыл сайынғы жалпы көлемі 450 млн тоннадан асады. 2022 жылы ТМҰ елдері арасында жүктерді экспорттық тасымалдау көлемі – шамамен 50 млн. тонна. Қолданыстағы жүк ағынын 2030 жылға қарай 45%-ке (72 млн.тоннаға дейін) ұлғайту жоспарлануда.

Өзгелердің жаңалығы