ХҚКО байланыс операторларының жалақысы екі есе көтерілді

24 Тамыз 2021, 18:34
2907
Бөлісу:
ХҚКО байланыс операторларының жалақысы екі есе көтерілді

Нұр-Сұлтан, BAQ.KZ. «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы қызметкерлерінің жұмыс сапасы мен тиімділігін арттыру жұмыстарын жалғастыруда. 

Жұмысшыларды ынталандыру мақсатында 1 шілдеден бастап Мемлекеттік корпорация 1414 бірыңғай байланыс орталығы бөлімдері операторларының жалақысы бойынша кесімді-сыйлықақылы төлем жүргізу пилоттық жобасын іске қосты.

Оған Нұр-Сұлтан қаласы, Ақмола, Қызылорда, Қостанай және Солтүстік Қазақстан облыстарындағы call-орталық бөлімдерінен 106 оператор қатысып жатыр.

Жаңа жүйе бойынша пилоттық жобаға қатысушылар өз жұмыстарының сапасына байланысты көбірек табыс табуға мүмкіндік алды. Бұл ретте, бір күндік орташа көрсеткішті, яғни 90 қоңырау қабылдағаны үшін ең төменгі жалақы мөлшері белгіленген. Орташа көрсеткіштен жоғары келесі әрбір қоңырау үшін төлем қосылып отырады.

Егер бұрын байланыс орталығының операторлары 90 мың теңге жалақы алатын болса, жаңа жүйе бойынша олардың екі есе көп табыс табу мүмкіндігі бар. Жаңа жүйе бойынша ең жоғарғы жалақы мөлшері салық шегерімдерімен қоса алғанда 170 мың теңгені құрайды. Пилоттық жобаның бірінші айының қорытындысы бойынша 106 Оператордың 61-і ең жоғары деңгейге жетті. Ал тағы 25 адам нормативін орындап, жоғары жалақы алды. Біз жаңа жүйенің алғашқы нәтижелерін көріп отырмыз – «пилотқа» қатысатын операторлардың орташа еңбек өнімділігі 114%-ға өсті. Егер бұрын бір оператор күніне 62 қоңырау қабылдаса, қазір – 133 қоңырау. Пилоттық жоба әлі де жалғасып жатыр, – деді мемлекеттік корпорацияның басқарма төрағасы Әділ Қожықов.
2021 жылғы 1 сәуірден бастап 1414 Бірыңғай байланыс орталығы «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ-дан «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының қарамағына өтті. Қызметкерлердің жүктемесін азайту үшін Петропавл, Көкшетау, Қызылорда және Қостанай қалаларында бірыңғай байланыс орталығының қосымша кеңселері ашылды. Операторлардың жұмыс барысына онлайн-мониторинг жүргізілді, дауыстық роботтың жұмысы жаңартылды, омниканалдық платформа енгізілді, операторларға қосымша оқыту жүргізілді.

Халыққа қызмет көрсету орталықтары және eGov.kz электрондық порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мәселелері бойынша байланыс орталығына ай сайын 1,5 млн қоңырау келіп түседі. 1 шілдеден бастап 1414 байланыс орталығы әлеуметтік-еңбек саласы бойынша қоңыраулар қабылдай бастады. Бұрын осы мәселелер бойынша 1411 қысқа нөміріне хабарласу қажет болатын.

Айта кетейік, кешеден бастап еліміздегі қалалық Халыққа қызмет көрсету орталықтары азаматтарды міндетті брондаусыз қабылдай бастады. Мұның соңы ұзын-сонар кезекке әкеліп соқты.

Өзгелердің жаңалығы