Нұр-Сұлтан, BAQ.KZ. Үш жыл қатарынан «Қазмедиа орталығы» Нұр-Сұлтанда ашық есік күнін өткізіп, Astana Media Week-тің сұхбат алаңындағы медиа-тенденцияның ең жаңа бағыттарын ұсынады.
Іс-шара үш күнге созылады, 11-13 қыркүйек аралығында және қалыптасқан дәстүр бойынша, бұл Орталық Азиядағы ең ірі медиа-оқиғаға айналады.
Astana Media Week-тің басты мақсаты - отандық медиа секторды дамыту және саладағы іскерлік қатынастарды аймақтық деңгейде ілгерілету. 2018 жылы AMW бағдарламасына қатысу үшін екі мыңнан астам қонақ жиналды. Медиа индустриясының 60 отандық және шетелдік топ-менеджерлері және 50-ден астам өндірістік компаниялар ұсынылды.
Astana Media Week-тің (AMW) бірінші күні сериалдық өнімдерді әзірлеу және шығару тақырыбымен және салық преференциялары, кино прокатының шарттары, мазмұны, фильм өнімінің шығармашылық деңгейі және оның демеушілер үшін тартымдылығы тақырыбымен ерекшеленеді.
Еліміздегі кино қызметін талқылау Қазақстан Республикасының Ақпарат және әлеуметтік даму министрі Дәурен Абаевтың кіріспе сөзінен басталады.
Халықаралық спикерлердің орындықтарында Star Media кинокомпаниясының вице-президенті Никита Тринкин, белгілі қытайлық продюсер У Цзян, поляк режиссері және продюсер Дариуш Яблонски және Үндістаннан келген NFDC Халықаралық тарату және маркетинг бөлімінің бастығы Дипли Чаула отырады.
Қазақстан атынан: «Қазақстан» РТРК» АҚ басқарма төрайымы Ляззат Танысбай, «Хабар» Агенттігі» АҚ басқарма төрағасының орынбасары Ринат Кертаев, режиссер және продюсер Рашид Сүлейменов, фильм продюсері Нұрлан Қоянбаев, сондай-ақ Еуразия теледидар және радио академиясының академигі Алия Увальжанова.
Кездесулердің интерактивті форматы қызықты болады - БАҚ қолдау қорының директоры Махаббат Есенмен MEDIA TALKS «Максимум репост» атты бейресми конференция. «Ұрпақтар теориясы» коммуникативті алаңның басты тақырыбына айналады. Мұнда арнайы бейнематериалдар ұсынылады, онда республикалық медиа компаниялардың жетекшілері Қазақстандағы заманауи теледидарда жұмыс істейтіндер туралы тиісті мәліметтермен бөліседі; олардың жұмысын ұйымдастыруда қолданылатын басқару стратегиялары; медиа-менеджерлер X буынының алдында тұрған қиындықтар туралы сөйлесу.
Контенттік нарық үш күн бойы көрме залында жұмыс істейді, онда өндірістік студиялар да, теледидарлық контент дистрибьюторлары да бар - 20-дан астам компания.
«Қазмедиа Орталығы» коворкингінде «TRENDZONE: қазір дәл уақыты» атты журналистердің, PR-кеңесшілердің, дипломаттардың, ғалымдардың, баспагерлердің, оқытушылардың және жасаушылардың қатысуымен ашық бірлескен семинарлар мен медиа-дәрістер өтеді. Олар елдегі жаңа медианың дамуы туралы өз тәжірибелері негізінде әңгімелейтін болады.
Күннің соңында өндіріс компаниялары үшін продюсерлерден және бағдарлама директорларынан бірқатар семинарлар мен мастер-класстар өтеді. «Қазақстан» РТРК» АҚ жаңа телевизиялық маусымының тұсаукесері өтеді.
12 қыркүйекте AMW аясында Қазақстандағы алғашқы - «ADTribune - Азияның жарнамалық дауысы» атты жарнамалық конференциясы өтеді, онда олар саладағы мәселелер, қиындықтар мен трендтер туралы ашық сөйлесуге уәде береді. Елдегі жарнаманың танымал болуымен не болады, нарықтың нақты саны мен деңгейі қандай? Мемлекеттік сектор өкілдері мен жарнама саласының жетекшілері арасындағы диалогты қалай орнатуға болады? Қандай алаң керек? Осы және басқа да көптеген сұрақтарға жауап бере отырып, ұйымдастырушылар нәтижені саланың жетекші сарапшыларының шеберлік сабақтарымен біріктіреді.
Бірінші конференциядан қонақтар байыпты сараптаманы, бейне мазмұнын таба алады; теледидардағы тікелей жарнама мен демеушілік туралы панельдік пікірсайыстар; маркетингтік мифтерді бұзу; мемлекеттік сатып алудың ерекшеліктері мен Қазақстанның жарнама саласындағы реттеуші саясаты туралы дөңгелек үстелдер; жергілікті жарнама берушілерге мастер-класстар.
Озгур Юрул Түркиядағы ең ірі «İhlasHaberAjansı» ақпараттық агенттігінің өндіріс директоры «әлемдегі ыстық нүктелерде жаңалықтар жасау» бойынша мастер-класс өткізеді. StarMedia компаниясының вице-президенті Никита Трынкин сәтті теледидар өндірісінің құпиясымен бөліседі. Kwendi Media Branding-тен келген украин спикері Андрей Таранов цифрлық дәуірдегі ТВ брендтерінің маркетингі, цифрлы адамдарды қызықтыратын жарнамалық чиптер туралы әңгімелейді.
Бұл күні «TRENDZONE» коммуникативтік алаңындағы «Қазмедиа Орталығы» коворкингінде спикерлер: BBC академиясының халықаралық сайтының негізін қалаушы және редакторы, Laima International Training консалтингтік компаниясының бас директоры, журналистер мен қоғаммен байланыс қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға мамандандырылған Наджиба Касраи, дизайнерлік практика жетекшісі. ойлар мен сервистік дизайн, «Neuroshtorm» компаниясының әдіскері Серж Лукас. Іскери коммуникациялар бойынша ашық семинарды PR-кеңесші, «Хабар» телеарнасының OПП бас редакторы Галина Алкешова жүргізеді.
Екінші күнгі жарнама марафоны «Хабар» Агенттігі» АҚ жаңа маусымының тұсаукесерімен аяқталады.
Медиа аптаның соңғы күні медиа мазмұндағы трендтерге - интерактивті үдеу, видео-мазмұн эволюциясы, бейімделуі, монетизация тақырыбына арналады. Олар медианы тұтынудың жаңа үлгілері өнімнің мазмұнын қалай өзгертетіні туралы, сандық медиа мониторингі мен сараптамасы туралы, «қазақша сөйлейтін Youtube» туралы.
Алексей Пивоваров, журналист, медиа-менеджер, YouTube-тағы «Редакция» арнасының авторы; Джулия Магас, EPICSTARS блогтар алаңының PR директоры, Мәскеу қаласы; Антон Уткин, Lateral Summer студиясының негізін қалаушы; Дмитрий Радченко, MediaCube.Network желісінің шығармашылық бөлімінің жетекшісі. Алия Исенова, журналист, Isen Show арнасының авторы және жүргізушісі және басқалар.
Astana Media Week ұйымдастырушысы - Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің қатысуымен «Қазмедиа орталық» басқарушы компаниясы» ЖШС.
Қазмедиа орталығы - бұл Азияда баламасы жоқ, медиа-кластер мен салалық бизнес-орталықтың мүмкіндіктерін біріктіретін халықаралық медиа-хаб. Оның миссиясы тиімді ғаламдық коммуникацияны дамытуға қолдау көрсету.