Кеме жасау саласын жандандыру мақсатында АҚШ Сауда өкілі (USTR) Қытайдың кеме жасау және оған қатысты салаларына қарсы шектеу шараларын енгізді, деп хабарлайды BAQ.KZ.
nuestropais.cl жазуынша, бұл шаралар Қытайдың жаһандық теңіз, логистика және кеме жасау салаларындағы үстемдігін тежеуге бағытталған.
Оларға Қытай туы астында жүзетін кеме операторларына, Қытайда салынған кемелерді пайдаланатын операторларға және Қытай кеме зауыттарынан кеме тапсырыс берушілеріне салынатын алымдар кіреді, әр кеме немесе рейс үшін алымдар 1,5 миллион долларға дейін жетеді. Керісінше, АҚШ-та салынған кемелерді пайдаланатын операторлар әр рейс үшін 1 миллион долларға дейін алымдарды азайтады.
Сонымен қатар, жүк тасымалдау квотасы жүйесі үш жыл ішінде АҚШ экспорттық жүктерінің 5%-ын, жеті жыл ішінде 15%-ын АҚШ туы астында жүзетін кемелермен тасымалдауды талап етеді, оның 5%-ы отандық салынған кемелермен тасымалдануы керек. Бұл әрекеттер АҚШ-та салынған кемелерді пайдалануды ынталандыруға және Қытайдың теңіз қызметтеріне тәуелділікті азайтуға бағытталған.
Сарапшылар ұсынылған шаралар - жазалау тарифтері, Қытайда салынған кемелерге порттық алымдар және тасымалдау шектеулері - жаһандық жеткізу тізбектерін бұзып, логистика шығындарын арттырып, ақырында АҚШ-қа зиян тигізуі мүмкін деп санайды, - деп жазды агенттік.
Бұл шаралардың қаржылық ауыртпалығы, ең алдымен, америкалық тұтынушыларға түседі. Сарапшылар қосымша тарифтер мен қызмет көрсету алымдары Қытай-АҚШ тасымалдау шығындарын 15%-ға арттырып, инфляцияны күшейтіп, Азиядан импортталатын тұтыну тауарларының бағасын көтеруі мүмкін деп есептейді. Бұл нәтиже АҚШ үкіметінің инфляцияны бақылау жөніндегі күш-жігеріне қайшы келіп, кері әсер ететін цикл жасайды.
Сонымен қатар, бұл саясат жаһандық кеме қатынасы альянстарын ыдыратуы мүмкін. Әлемдегі ең озық СТГ тасымалдаушылары, құрғақ жүк тасымалдаушылары және контейнерлік кемелердің көпшілігі қазір Қытайда шығарылады, себебі олар жоғары тиімділік пен үнемділікті ұсынады. Maersk, Mediterranean Shipping Company (MSC) және CMA CGM сияқты кеме қатынасы компаниялары Қытайда салынған кемелерге айтарлықтай тәуелді.
АҚШ порттарындағы жоғары алымдарға тап болған бұл компаниялар жүктерді Канада, Мексика немесе Латын Америкасындағы балама хабтар арқылы бағыттап, АҚШ-ты толығымен айналып өтуі мүмкін. Бұл ауысым АҚШ порттарындағы белсенділіктің төмендеуіне, логистика секторындағы жұмыс орындарының жоғалуына және америкалық импорттаушылар мен экспорттаушылар үшін шығындардың өсуіне әкелуі мүмкін.