Сапасыз тауарлар үшін қазақстандықтарға 184 млн теңге қайтарылды, деп хабарлайды BAQ.KZ.
Тамыз айында ҚР СИМ Тұтынушылар құқығын қорғау комитеті азаматтардың құқықтарын қорғау жұмысын белсенді түрде жалғастырды. Комитеттің аумақтық департаменттері бірқатар сәтті іс-шара өткізіп, нәтижесінде тұтынушылар жылжымайтын мүлік, автомобиль және басқа да тауарларды сатып алу кезінде құқықтары бұзылған жағдайда айтарлықтай қаржылық шығынды қайтарып ала алды. Осы айда ТҚҚК аумақтық департаменттері қызметкерлерінің көмек көрсетуінің арқасында көптеген даулы мәселелер шешіліп, азаматтарға миллиондаған теңге қайтарылды.
Шымкент қаласында бір тұтынушы тұрғын үй кешенінің 3-қабатындағы пәтер сатып алуға ақша салған, бірақ үй салынып біткен соң оған 7-қабаттағы басқа пәтер ұсынылған. Мұндай алмасуға келіспеген тұтынушы ақшасын қайтаруды талап еткен, бірақ мердігер бас тартқан. Департамент мамандары кеңес беріп, заңды көмек көрсеткеннен кейін тұтынушы өзінің 32 млн теңгесін қайтарып алды. Бұл сатушыны қажетсіз шешімді таңдауға мәжбүрлеген кезде өз құқықтарын білу және қолдау алудың маңыздылығын көрсететін айқын мысал.
Көбінесе автокөлік сатып алушылар да мәселелерге тап болады. Астана қаласында бір тұтынушы «Kia Sportage» маркалы автомобиль сатып алған, бірақ машинаның соғылғанын байқаған. Ол алмасуды талап еткен, бірақ автосалон уақытты созған. Комитеттің мамандары шағым жазуға көмектесті. Нәтижесінде тұтынушыға бағасы 8,4 млн теңге болатын жаңа автомобильге ауыстырылды. Алматы қаласында да ұқсас жағдай болды. Онда тұтынушы ақауы бар «EXEED VX» автомобилін сатып алып, Комитеттің аумақтық департаментінің өкілдерінің заңды көмегі арқылы 21 млн теңгесін қайтарып алды.
Массаж жастықшалары мен мультиваркалар сияқты, қарапайым көрінетін сатып алулар да үлкен дауларға себеп болуы мүмкін. Жамбыл облысында бірнеше тұтынушы 14 күн ішінде тауарларды қайтарып, ақшасын қайтарудан бас тартқан. Комитеттің заңды көмегінің арқасында сатушылар бес тұтынушыға 4,7 млн теңгеден астам ақшаны қайтаруға мәжбүр болды.
Бұл жағдайлар Тұтынушылар құқығын қорғау комитеті мен оның аумақтық департаменттерінің қызметкерлері әрбір қазақстандыққа көмек көрсетуге даяр екенін көрсетеді. Тек тамыз айында ғана мамандардың күш-жігерінің арқасында 49 тұтынушы 184,2 млн теңге қайтарып алды, - делінген хабарламада.