Қытай жылдамдығы немесе «Made in China» жүрдек пойыздары

Қытайдың Циндао қаласында сағатына 350 шақырым жол жүретін пойыздар құрастырылады. Соңғы кездері Қытай пойыздары жылдамдығымен әлемде көш бастап тұр, деп хабарлайды BAQ.KZ тілшісі.

Сианьда өткен «Қытай-Орталық Азия» саммитіне қатысқан Орталық Азия елдері, соның ішінде қазақстандық журналистер Қытай пойыздары қалай жасалатынымен танысты.

Қытай жылдамдығы

Фусин жоғары жылдамдықты көпблокты пойызы сағатына 350 шақырым жылдамдықпен әлемде көш бастап тұр. Мұндағы теміржол пойыздары әлемнің 28 елі мен аймақтарына экспортталған. Мұндай жүрдек пойыздарды Қытайдың Циндао қаласында орналасқан CRRC Sifang компаниясы шығарады.

1900 жылы негізі қаланған CRRC Sifang кәсіпорнының 123 жылдық тарихы бар. Ол Қытайдағы теміржол көлігі жабдықтарын шығаратын ең көне кәсіпорындардың бірі саналады. Оны «Жаңа Қытай жылжымалы құрамының бесігі» деп атайды, өткен ғасырдың 50-жылдарында Жаңа Қытайдың алғашқы отандық «№81» паровозы жасалды. Ғасырдан астам инновациялық серпілістен кейін компания бүгінде жоғары сапалы теміржол көлігі жабдықтарын шығаратын әлемдік деңгейдегі өндірушіге айналды. Бүгінгі CRRC Sifang - компаниясы жоғары жылдамдықты моторлы вагон пойызы бойынша озық технологияларға ие, Қытайда жоғары жылдамдықты пойыздарды әзірлеу және өндіру бойынша негізгі база, қалалық рельсті жылжымалы құрамдарды өндіруші және рельсті көлік жабдықтары мен өнімдерін экспорттау бойынша негізгі база.

Компания өкілдерінің айтуынша, жиналған және шығарылатын жоғары жылдамдықты пойыздар «Фусин» CR400AF-Z интеллектуалды көп блокты пойыздар саналады, олардың максималды жылдамдығы сағатына 350 шақырымға жетеді. Бұл қазіргі уақытта әлемдегі ең жылдам коммерциялық жұмыс істейтін жоғары жылдамдықты теміржол пойызы болып есептеледі. 8 вагондық «Фусин» жүрдек пойызы 550 000-нан астам бөлшектен тұрады. Осы уақытқа дейін CRRC Sifang 1 600-ден астам жоғары жылдамдықты бірнеше пойызды шығарды.

«Made in China» пойыздары әлемде

CRC Sifang компаниясы өзін-өзі дамытудың, жаппай өндірістің және жоғары сапалы теміржол көлігі жабдықтарына сапалы қызмет көрсетудің біртұтас жүйесімен қамтамасыз етілген. Қазіргі уақытта компанияның жеті ұлттық ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық институттары бар. Германияда, Ұлыбританияда және Таиландта шетелдік ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық орталықтар құрды.

1,77 млн шаршы метр аумақты алып жатқан әлемдік деңгейдегі рельсті көліктің жоғары сапалы жабдықтарын зерттеу және әзірлеу базасы салынды. Ол жоғары жылдамдықты моторлы вагон пойызы, қалааралық және қалалық моторлы вагон пойызы, метро пойызы, заманауи трамвай пойызы, монорельсті пойыз, жоғары деңгейлі жолаушылар пойызы, іштен жану моторлы вагон пойызы, жоғары жылдамдықты магниттік пойызы сияқты жоғары сапалы рельсті жабдықтардың 8 негізгі түрін әзірлеуге және өндіруге қабілетті. Өнімдер сағатына 60 шақырымнан 600 шақырымға дейінгі жылдамдықтың толық ауқымын қамтиды.

Қытайдың алғашқы «Хекси» жоғары жылдамдықты моторлы вагон пойызы, «Фусин» жоғары жылдамдықты моторлы вагон пойызы, бірінші қалааралық және қалалық моторлы вагон пойызы және Қытайдағы алғашқы стандартты метро пойызы осында жасалған. 2010 жылы CRRC Sifang компаниясының CRH380A жоғары жылдамдықты моторлы вагон пойызы сағатына 486,1 шақырым қызметтегі моторлы вагон пойызы үшін әлемдегі ең жылдам сынақ жылдамдығына жетті. 2017 жылы әзірленген CR400AF «Фусин» көп блокты пойызы сағатына 350 км жылдамдыққа жетті, бұл оны жоғары жылдамдықты теміржол пойызы ретінде әлемдегі ең жылдам коммерциялық жұмыс жылдамдығына айналдырды.

2019 жылы әзірленген сутегімен жұмыс істейтін трамвай жолаушыларды тасымалдау үшін пайдалануға берілді және коммерциялық қызметке шыққан әлемдегі алғашқы сутегі қуатымен жұмыс істейтін трамвай болды. 2021 жылы CRRC Sifang басшылығымен әзірленген сағатына 600 км жоғары жылдамдықты магнитті қалқымалы көлік жүйесі сәтті іске қосылды және ол қазіргі уақытта құрлықтағы ең жылдам ауқымды қоғамдық көлік саналады.

Компания шығарған теміржол көлігінің жабдықтары мен өнімдері Қытай нарығының сұранысын өтейді. Сонымен қатар әлемнің 28-ден астам елі мен аймақтарында қолданылады. 2021 жылы компания шығарған көп блокты «ЛАНЬЦАН» (LANCANG) пойызы Қытай-Лаос теміржолында пайдалануға берілді. Бұл Лаосқа «жабық елді» «теңізге шыға алмайтын елге» айналдыру мақсатын жүзеге асыруға көмектесті. Компания Джакарта-Бандунг жоғары жүрдек теміржолы үшін максималды жұмыс жылдамдығы сағатына 350 шақырым жоғары жылдамдықты теміржол пойыздарын жобалап, жасады және олар 2022 жылы аяқталып, кейіннен Индонезияға жөнелтілді. Джакарта-Бандунг жоғары жүрдек темір жолы 2023 жылы салынып, пайдалануға беріледі деп күтіліп отыр. Ол Индонезияның халықаралық озық деңгейде заманауи жоғары жылдамдықты теміржолға ие болуына көмектесетін Оңтүстік-Шығыс Азиядағы алғашқы жоғары жылдамдықты теміржол болады.

Сонымен қатар кәсіпорын Сингапурға, Аргентинаға, Бразилияға, АҚШ-қа, Чилиге, БАӘ-ге, Шри-Ланкаға және басқа елдерге электр пойызы, метро пойызы, магистральды жолаушылар пойызы, моторвагонды іштен жану пойызы және т.б. жоғары сапалы рельсті жабдықтар сериясын ұсынды, бұл жергілікті көлік жүйесін дамытуға және жаңартуға көмектесті.

Ақылды пойыздар

CRRC Sifang зауытының аумағындағы көрме жолында бір CR400AF-Z Fuxing интеллектуалды көп блокты пойызы және бір CINOVA2.0 жаңа типті қалааралық және қалалық зияткерлік пойызы жөнелтуге дайын тұр. Бұл екі пойыз - CRRC Sifang компаниясының озық өнімдерінің бірі. CR400AF-Z Fuxing интеллектуалды көп блокты пойызы - сағатына 350 км максималды жұмыс жылдамдығы бар Fuxing-тің интеллектуалды нұсқасы. Ол бұлтты есептеулер, үлкен деректер, жасанды интеллект, 5G және т.б. сияқты жаңа технологияларды біріктіреді, энергияны үнемдейтін және ыңғайлы,

Қытайдың жоғары жылдамдықты теміржол пойыздарын интеллектуалды жаңартуға жетекшілік етеді. Мысалы, жолаушылар салоны ақылды, салондағы жарық, температура және ауа қысымының ауытқуы сыртқы жұмыс ортасына сәйкес автоматты түрде реттелуі мүмкін, бұл жол жүру ыңғайлылығын арттырады. Мобильді желінің жоғары сапалы қызметтерін ұсыну үшін 5G технологиясына негізделген WiFi жүйесімен жабдықталған. Пойыз интеллектуалды пайдалану және қызмет көрсету функциясына ие, интеллектуалды қабылдаудың, интеллектуалды диагностиканың және т.б. озық технологияларын қолданады, бұл күйді интеллектуалды қабылдауды, ақауларды интеллектуалды диагностикалауды және пойызға интеллектуалды қызмет көрсетуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді, моторлы вагон пойызын пайдалану мен қызмет көрсетуді интеллектуалды етеді. Жан басына шаққандағы «Фусин» интеллектуалды моторлы вагон пойызының энергия шығыны 100 км-ге шамамен сағатына 3,34 киловатт.

Суды 17%-дан астам үнемдеуге мүмкіндік беретін ағынды суларды қалпына келтіру қондырғысы қарастырылған. Сонымен бірге жолаушылар салонында экологиялық таза жаңа материал таңдалған. Орындықтағы бір түймені басып, «отыру, жартылай жату және жату» сияқты үш позицияға ауыстыруға болады.

Вагондарда телефонды сымсыз қуаттауға да жағдай жасалған. Ал дәретханалар ешқандай кедергісіз құрастырылған. Мүмкіндігі шектеулі жандар да вагондарға еш кедергісіз орналаса алады.

Бұл пойыз 30-дан астам интеллектуалды конфигурациямен жабдықталған және 5G, интеллектуалды қосалқы жүргізу, үлкен деректертер, бұлтты есептеулер және т. б. сияқты озық технологияларды қолданады, бұл көлік жүргізу, қызмет көрсету, пайдалануды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Пойызда 2 000-нан астам бақылау пункті қарастырылған, бұл қолданыстағы пойыздан екі есе көп, ақауларды болжаудың 130-дан астам моделі бар, бұл «ақылды дәрігердің» жаңартылған нұсқасы сияқты. Бұл жағдайды жан-жақты қабылдауға, ақаулықтарды өзін-өзі диагностикалауға және пойызға қызмет көрсету туралы өз бетінше шешім қабылдауға, пойызды пайдалану мен қызмет көрсетуді интеллектуалдандыру деңгейін едәуір арттыруға мүмкіндік береді. Пойыздағы жарық, температура және қысымның ауытқуы сыртқы жұмыс ортасының өзгеруіне сәйкес интеллектуалды түрде реттеліп отырады.

Вагондарда толып кетуді интеллектуалды көрсету функциясы бар, ол нақты уақыт режимінде әр вагонда жолаушыларды тасымалдау күйін көрсете алады. Пойызда озық экологиялық таза технологиялар қолданылады, жан басына шаққандағы электр энергиясын 100 км-ге тұтыну сағатына 0,75 киловатт электр энергиясынан аспайды, бұл қолданыстағы пойыздарға қарағанда 15%-дан төмен, бұл әр километрге шамамен сағатына 1,2 киловатт электр энергиясын үнемдеуге мүмкіндік береді.

Естеріңізге сала кетсек, «Қытай-Орталық Азия» саммитінде елдеріміз арасында теміржол транспортының әлеуеті мен оны дамытуға баса назар аударылған болатын.

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев саммитте сөйлеген сөзінде былай деген болатын.

Көлік-логистика инфрақұрылымын дамытуымыз қажет. Он жыл бұрын Астанада Си Цзиньпин мырза «Бір белдеу – бір жол» бастамасын ұсынған болатын. Содан бері осы ауқымды жобаның тиімділігіне және қажеттігіне бүкіл әлем көз жеткізді. Бұл мегажоба Ұлы Жібек жолын жаңғырту сіне ықпал етті. Сондай-ақ көптеген елде заманауи көлік инфрақұрылымын салу жұмысын жандандырды. Қазақстан – Қытайдың жақын көршісі әрі сенімді серіктесі. Сондықтан «Бір белдеу – бір жол» жобасына атсалыса береді. Осы лорайда қазақ-қытай шекарасында үшінші теміржол өткелін ашу маңызды қадам болмақ, - деп айтты Президент.

Бөлісу:
Қысқа да нұсқа. Жазылыңыз telegram - ға
Өзгелердің жаңалығы