Әртістер мен режиссерлердің үлкен есімдерінің артында қазіргі мәдениеттің көрнекті де семантикалық бейнесін қалыптастыратындар жиі кездеседі, деп хабарлайды BAQ.KZ.
Оларға Яндекс Музыканың "Хит кадрлар сыртындағы қыздар" арнайы жобасы арналды. Онда біздің сүйікті хиттерімізден байқалмайтын мамандар туралы айтылады. Олардың есімдерін ешкім білмейді деуге болады, алайда сахнаның сыртында қалып, бейнелер мен атмосфераны жасап, біз білетін музыканы солар өңдейді. Ирина Қайратқызы, Ayau, Ninety One – олар дизайнер Ажар Бимамир, стилист Биботта Жүз және продюсер Анна Проц қатысқан жобалардың бір бөлігі ғана.
Бұл қыздар сахна артында жұмыс істейді, әртістердің образдарын жасайды, түсірілімді ұйымдастырады және сахналық киімдерін әзірлейді, қазақ музыкасы мен өнер сахнасының эстетикасын қалыптастырады.
Айтпақшы, олардың жұмыстарын қазір Яндекс Музыкадан көруге болады.
Бұл салаға келген әркімнің жолы әртүрлі. Біреулер дизайнер болуды бала кезінен армандаса, енді біреулері бұл мамандыққа кездейсоқ келіп қалған. Бірақ олардың барлығы шығармашылық салада жұмыс істеу кәсіби өсуге жаңа серпін бергенін мойындайды.
Мен музыка индустриясының дамуына қосқан үлесімді мақтан тұтамын. Жобаның қалай құрылғанын, қанша адам қатысқанын, қанша сағат кеткенін білемін. Маған процестің өзі ұнайды және образдың қалай шыққанын асыға күтемін, содан соң бірнеше рет қайта қараймын, - дейді Ninety One әртістерінің стилімен жұмыс істейтін Биботта Жүз.
Оның сөзінше, музыканттармен жұмыс істеу үнемі шығармашылық ізденісті қажет етеді.
Олар талапшыл, олар қай кезде де образдарының жақсырақ болғанын, жұмыстың сапалы шыққанын қалайды. Бұл мені ынталандыра түседі, - деп қосты ол.
Шығармашылық индустрия тек прожекторлар мен жанкүйерлерді ғана қамтымайды. Әрбір жобаның артында кәсіби мамандар командасы тұрады, оларсыз нәтиже күту мүмкін емес.
Мықты команданың, әрқашан көмектесетін адамдардың болуы өте маңызды. Бірақ олар сахна сыртында қалады. Ол адамдардың көбіне Instagram-да да парақшасы жоқ, алайда олар осы саланың жүгін көтеріп жүр, - дейді Ayau-дың альбомының мұқабасын жасаған дизайнер және стилист Ажар Бимамир.
Сонымен бірге ол көлеңкеде қалуды жөн көретінін мойындайды, өйткені оның шығармалары бүкіл оқиғаны баяндап береді.
Мен басымды өзіме емес, өз жобаларыма аударғым келеді. Сонымен бірге, мен танымал болу маңызды екенін түсінемін – бұл пікірлес адамдарды табуға, дұрыс адамдармен жұмыс істеуге көмектеседі. Менің шығармаларым өз аудиториясын тауып, шабыттандырғанын қалаймын, - дейді Ажар.
Анна Проц өзінің танымалдылыққа мүлдем ұмтылмайтынын және көпшіліктің назарында болғысы келмейтінін атап өтті.
Мен көпшіліктің назарында болғым келмейді, тіпті Instagram-дағы парақшамды бірнеше рет өшіріп тастадым. Бұл мен үшін қиын, - дейді Ирина Қайратқызының "30 Not Out" бейнебаянының продюсері.
Әртістер сахнаға шығып, бейнебаян түсіріп жатқанда, жүздеген кәсіпқойлар сахнаның артында жұмыс істеп, бізге ұнайтын атмосфераны, стильді және эмоцияларды жасайды. Оларсыз Қазақстанның шығармашылық индустриясы соншалықты серпінді және көп қырлы болмас еді.
Айта кетейік, Яндекс Музыка – 80 миллион музыкалық тректер мен 440 мыңға жуық подкаст эпизодтары каталогына қол жеткізуді қамтамасыз ететін ағынды платформа. Қызмет My Wave ақылды ұсыныстар жүйесіне негізделген. Оның алгоритмдері пайдаланушының талғамына, белсенділігіне және көңіл-күйіне сәйкес тректерді таңдап, жақсы музыканың жеке шексіз тізімін жасайды. Яндекс Музыка қызметі Yandex Plus жазылымы арқылы қол жетімді.