Белгілі бір медициналық ұйымның және бүкіл денсаулық сақтау жүйесінің жұмыс тиімділігінің маңызды көрсеткіштерінің бірі - халықтың медициналық көмекке қанағаттануын бағалау, деп хабарлайды BAQ.KZ.
Денсауулық сақтау министрлігінің мәлімдеуінше, мобилдік қосымшалардағы кері байланыс құралдары пациенттердің көрсетілген қызмет туралы пікірін анықтауға мүмкіндік береді.
Биылғы жылы Damumed қосымшасында медициналық қызмет көрсету сапасын бағалау мониторингі 3,3 млн тұтынушының үштен екісінен астамы (74,23%), ал бұл 2,5 млн-ға жуық адам көрсетілген медициналық көмекке оң баға бергенін, 0,6%-ы "қанағаттанарлық" деңгейде бағаланғанын және 2,96%-ы теріс пікір қалдырғанын көрсетті.
Оң көрсетілген медициналық қызметтерді бағалағандардың 74,23% - 8 844 876 адам медицина қызметкерлеріне алғысын білдірді, 762 703 - і медициналық көмек көрсету сапасына толық қанағаттанды, 226 616 - медициналық көмек көрсетудің сапасына шағымы жоқ, 377 148-і дәрігерді қабылдаудың уақтылылығын атап өтті.
2022 жылдың қорытындысы бойынша мобилдік қосымшаның деректеріне сәйкес 3,8 млн пайдаланушыдан 94%-ы медициналық көмектің сапасына оң баға берді, тек 1,1%-ы "қанағаттанарлық" баға берді және респонденттердің 4,72%-ы көрсетілген денсаулық сақтау қызметтеріне теріс баға берді. Мобилдік қосымшаның пікірлер бағанында 1 252 214 адам медицина қызметкерлеріне алғысын білдіріп, 1 080 469 пациент медициналық көмек көрсетудің сапасына толық қанағаттанғанын көрсетті.