Бас жаңалықтар
Ковицки: Логистика - әлемдік экономиканың негізі
23 Қазан 2020, 21:31 158

Ковицки: Логистика - әлемдік экономиканың негізі

Нұр-Сұлтан, BAQ.KZ. Дөңгелек үстелде Қазақстан мен Швейцария үшін «Белдеу мен жол» (Belt and Road Initiative – BRI) бастамасының экономикалық салдары талқыланды. 

Қазақстан Елшісі Әлібек Бақаев пен DHL Chinarail/Multimodal Europe компаниясының басшысы Томас Ковицки Швейцарияның жетекші БАҚ өкілдерімен бірге «Белдеу және жол» бастамасының екі елдің экономикасы үшін мүмкіндіктері мен проблемаларын талқылады.

DHL жаңа мүмкіндіктерді көріп отыр

Логистика - әлемдік экономиканың негізі, - деді Т.Ковицки және BRI болашақта басты рөл атқарады.

Көліктің басқа түрлерімен салыстырғанда BRI пойыз желісі икемділікті, сенімділікті, ашықтықты және қоршаған ортаға зиянсыздығын арттырады (CO2 әуе көлігінен гөрі 95% аз).

BRI шеңберінде Қазақстан темір жол және автомобиль логистикасында маңызды стратегиялық және жедел рөл атқарады, деп толықтырады Т.Ковицки.

Қазақстан-Қытай шекарасындағы Қорғас әлемдегі ең ірі құрғақ док болып табылады, ай сайын мыңдаған контейнерлерді рельстерге түсіреді. Т.Ковицки Орталық Азия елі Қытайдан Еуропаға жүк тасымалдайтын жүк көліктері үшін де маңызды транзиттік хаб екенін атап өтті.

«Белдеу және жол» бастамасындағы Қазақстан мен Швейцарияның рөлі

Жаңа Жібек жолының пайда болуына байланысты соңғы жылдары Қазақстанның көлік инфрақұрылымы айтарлықтай жақсарды.

2015 жылдан бастап бүкіл ел бойынша шамамен 12,500 км автомобиль және 2500 км-ден астам теміржол салынды немесе толық жөндеуден өтті. Елші BRI Қазақстанның геосаяси және экономикалық мәселелердегі позициясын, сондай-ақ Шығыс Азия мен Еуропаны байланыстыратын сауда серіктесі ретіндегі рөлін арттыратынына сенімді. Ол, сондай-ақ, Швейцарияның жарқын болашағын осы жобадан көріп отыр.

 BRI – бұл екі елдің саясаткерлері қоян-қолтық жұмыс істейтін қазақстан-швейцария экономикалық күн тәртібінің басты мәселесі, - деп түсіндірді Ә.Бақаев.

Қазірдің өзінде Швейцарияның 40-қа жуық ірілі-ұсақты кәсіпорындары Қазақстанға негізделген және BRI-дің арқасында бұл сан алдағы жылдары айтарлықтай артады деп күтілуде.

BRI шағын және орта бизнеске, сонымен қатар географиялық тізбегіндегі ірі ойыншыларға маңызды ынталандырды ұсынады: ШОБ әлемдік экономикалық жобаларға кіре алады, жергілікті қаржы институттары өндірістік консорциумдардың жобаларын қаржыландыруы мүмкін, ал Швейцарияның экспорттық тәуекелдерді сақтандыру компаниясы (SERV) аталған елдің сақтандыру компаниялары нақты инфрақұрылымдық жобаларды сақтандыруға қатыса алуына жәрдемдеседі. Сонымен қатар, қаржылық қызметтер секторы үлкен әлеуетке ие.

BRI қиындықтары

COVID-19 BRI-ге үлкен серпіліс әкелгенімен, өйткені ол әуе сапарына қарағанда сенімдірек және қол жетімді, дегенмен әлі де шешілетін кейбір қиындықтар бар.

Басты проблема – Еуропадағы шекараны бақылау, ол соңғы жылдары BRI өсуімен әлі игеріп келе жатқан жоқ. Бұл Қытай мен Қазақстан арқылы пойыздар бірнеше күн ішінде өтіп, 12 күндік сапарының көп бөлігін Польша мен Орталық Еуропа арасындағы соңғы бірнеше жүз шақырымда тұрып қалады, - дейді Т.Ковицки.

Соңында екі спикер де дәл осы интерфейс бойынша саясаткерлер мен бизнес қоян-қолтық жұмыс істеуі керек деген пікірге келді.


Фото: дереккөз
Загрузка...