Бұл туралы "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы төрағасының орынбасары Қанат Дыбыспаев Бірінші несие бюросы ұйымдастырған «FCBK: Persona non data» конференциясында айтты, деп хабарлайды BAQ.KZ.
FCBK қаржы нарығының кәсіби қатысушыларына арналған Қазақстандағы ең ірі конференция. Офлайн және онлайн режимде өткен Persona non data 3 мыңға жуық адамды жинады. СЕО, қаржы ұйымдарының бірінші басшылары, деректермен тікелей жұмыс істейтін орта буын мамандары, банк секторы, МҚҰ, IT -қоғамдастық, сақтандыру, ритейл және Қазақстан Республикасы мен шетелдің басқа да мамандары Data management тенденциясын, деректермен жұмыс істеу саласындағы бизнес пен мемлекеттің бастамаларын қолдау тақырыбын талқылады.
Қазіргі уақытта деректер бәрін шешеді. Бұл шешім қабылдауға үлкен мүмкіндік, сонымен қатар олар жоғалған жағдайда үлкен қауіп. Бүкіл әлемде деректерді басқару үрдісі клиенттік жолды, деректерді қорғауға инвестицияларды, сараптаманы жақсартуды және бизнес-модельдер мен технологияларды өзгертуді талап етеді. Жеке және мемлекеттік сектор сарапшыларының синергиясы болашақ кезеңдерге арналған менеджмент күнінің векторын анықтап, бизнес үшін талаптар мен шығыстарды ұлғайтудың орнына технологиялық бастамаларды құруға серпін беруі тиіс, - дейді конференция ұйымдастырушылары.
Бірінші блокта министрліктердің, Ұлттық банктің, қаржы нарығын дамыту және реттеу жөніндегі Агенттіктің және өзге де ведомстволардың өкілдері сөз сөйледі.
Бүгінгі таңда бизнес пен мемлекеттік қызметтерді интеграциялау кезінде кездесетін бірқатар қиындықтар бар. Бизнеске ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке тестілеудің оң актісі болуы, электрондық үкімет шлюзімен интеграциялануы, smart bridge платформасында өтінім бере алуы және олардың расталуын күтуі және тағы басқалары қажет, - деді Дыбыспаев.
Азаматтарға арналған үкімет - бұл көптеген деректерді енгізу терезелерінің бірі. Сондай-ақ, қазір Мемлекеттік корпорация жұмыс істеу үшін деректер пулінің иесі болып табылады. Бұл жеке тұлғалар, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалар арасындағы мәмілелердің кез-келген түріне қатысты. Басқарылатын деректер спектрін кеңейту жоспарлануда ма (мысалы, нотариалдық жазбалар)? Сол қаржы секторы үшін сапалы техникалық сервисті дамыту үшін деректерді монетизациялау жоспарлануда ма?
Осы сұрақтарға жауап бере отырып, Мемлекеттік корпорация өкілі мемлекеттік сервистермен интеграциялау кезінде нарықтың барлық проблемаларын толық жабуға мүмкіндік беретін платформа "Мемлекеттік сервистермен Интеграция 3 кезеңнен тұрады. Біріншісі - пайдаланушының идентификациясы. Қазір бұл мәселені биометриялық сәйкестендіру арқылы шешуге мүмкіндік беретін технологиялар бар. Екіншісі - Мемлекеттік қызметтің өзі. Үшіншісі -өтінімге қол қою. ЭЦҚ, OTP немесе бұлтқа қол қоюды қолдана отырып, Мемлекеттік қызметтерді сыртқы платформаларда онлайн көрсетуді жеңілдетуге болады", - деді Қанат Дыбыспаев.
Конференцияның екінші бөлімінде шетелдік қонақтар өз пікір, ойларын, тәжірибелерін ортаға салды.
Конференция модераторы "Бірінші несие бюросы" ЖШС атқарушы директоры, тележүргізуші, спикер және бейінді конференция модераторы Әсем Нұрғалиева болды.