Жыл басынан бері тұтынушылық қызметтің 30% цифрлық форматта көрсетілді
Нұр-Сұлтан, BAQ.KZ. Жыл басынан бері 44 мыңнан астам тұтынушылық қызмет көрсетілді, оның 30% цифрлық форматта
Бұл туралы елорда әкімінің орынбасары Малика Бектұрова хабарлады.
Сонымен қатар қала тұрғындарының көптеген өтініші бойынша енді бір Iqala терезесінде Қазтелеком қызметтеріне келісімшарт жасасуға мүмкіндік туды.
Электр энергиясын, суды, жылуды, сондай-ақ интернетті, телефония мен теледидарды қосу - әр монополисті жеке айналып өтпестен, Iqala орталығында немесе www.iqala.kz сайтында онлайн режимінде мүмкін болды.
Жыл басынан бері 44 мыңнан астам тұтынушылық қызмет көрсетілді, оның 30% цифрлық форматта. Қызметтерді алудың толықтай автоматтандырылған жүйесі болған жағдайда, көбісі кезекте тұрып, оны ұсыну үшін физикалық тұрғыдан келетіні таңқаларлық. Қалай болғанда да, онлайн-процесс әлдеқайда ыңғайлы. Үйде немесе кеңседе отырып, компьютерлік тышқанмен немесе смартфонмен бірнеше рет басу арқылы сіз сол немесе басқа сұранысты оңай жасай аласыз. Цифрлық мүмкіндіктерді бірге қозғайық. Бұл туралы әріптестеріңізге, көршілеріңізге, ата-анаңызға, достарыңызға және таныстарыңызға айтыңыз. Бұл сіздің уақытыңызды үнемдейді және қазіргі жағдайда сіздің денсаулығыңызға қауіп төндірмейді. Сондықтан, 2020 жылдың соңына дейін біздің жоспарымыз - елорда тұрғындарының тағы 20 ең жақсы сұраныстарын цифрландыру, - деп жазды Бектұрова Telegram-каналында.Айтпақшы, iQala жеке және заңды тұлғаларға www.iqala.kz порталында және «Астанаэнергосбыт» ЖШС және Сығанақ көшесі, 25 - «Аңсар» БО, 1-қабат, Қошқарбаев даңғылы, 29 фронт-офистерде қолжетімді.
Бөлісу:
Қысқа да нұсқа. Жазылыңыз telegram - ға
Келесі жаңалық
Исландияда жанартау атқылады
Өзгелердің жаңалығы