Қазақстанда самокат айдаушылар қорғаныс дулығасын киюге міндеттелмек

Алматы мен Астанада 1500-ден астам қала тұрғыны электрлі самокатты қауіпсіз жүргізудің негізгі ережелері бойынша тегін оқытудан өтті, деп хабарлайды BAQ.KZ.

Оқыту аясында Қазақстан тұрғындарын жалға беру қызметі қауіпсіздік жөніндегі қолданыстағы бастамаларға қосымша ретінде пайдаланушыларға ұсынатын арнайы бас киіммен (дулығалармен) таныстырды.

Көлік жүргізу мектебі жобасы этикалық және жауапты жүргізу қағидаттарын және жол қозғалысының барлық қатысушыларын өзара құрметтеуді насихаттауға арналған.

Жүргізу мектебінің алаңында Қазақстан тұрғындарына жақында Президент Тоқаев қол қойған «Жол қозғалысы туралы» заңда көзделген самокат айдаушыларына арналған жаңа заң туралы сөз қозғалды. Заңға сәйкес жолдың оң жақ шетінде жүру кезінде дулыға кию міндетті болмақ.

Заң тамыз айының соңында күшіне енеді, бірақ Жүргізу мектебінің оқу бағдарламасында жаңа ережелерді белсенді түрде көрсетуге шешім қабылдады.

Қала тұрғындарын электрлі самокаттармен, сондай-ақ қорғаныс дулығалармен таныстырды және оларды пайдалану жөніндегі ұсыныстар туралы айтты.

Дулығаларды енгізу – бұл көлік жүргізу мәдениетін қалыптастыру электрлі самокаттардың қауіпсіздігін арттыру жолындағы тағы бір қадамы. Дулығамен жабдықталған электрлі самокаттар Астанада осы жаздан бастап пайда болады.

2024 жылғы маусымның басында қызмет бағының шамамен 30% дулығалармен жабдықталады деп жоспарлануда. Сонымен, самокаттар кез-келген пайдаланушы дулығамен жабдықталған самокатты таңдай алатындай етіп таратылады.  

Жүргізу мектебінің алаңында Астана мен Алматы тұрғындары электрлі самокаттарды айдаудың жаңа ережелерімен танысып қана қоймай, іс жүзінде дағдыларын пысықтады.

Нұсқаушылар жаңадан бастаушылар мен тәжірибелі пайдаланушыларға олардың деңгейіне сәйкес оқу бағдарламасын таңдады. Тәжірибелік дағдылар жасанды кедергілері бар алаңда жетілдірілді.

Қалалық ортада ЖМҚ басқару ерекшеліктеріне басым назар аударылды, оқыту шеңберінде нұсқаушылар жағымсыз жағдайларға немесе апатқа әкелуі мүмкін жиі кездесетін қателіктер мен бұзушылықтарды талдады.

Жүргізу мектебіне ұқсас әлеуметтік бастамалардан басқа, велоинфрақұрылымын дамыту жол қауіпсіздігін арттыруға ықпал тигізеді. Бұл, әсіресе, жаяужолдарда самокатпен жүру жылдамдығын 6 км/сағ-қа дейін шектейтін жаңа ережелер аясында өте маңызды.

Үйреншікті 25 км/сағ жылдамдықпен жүруге мүмкіндік беретін веложол болмаған жағдайда, 6 км/сағ шектеу пайдаланушыларды өздеріне де, үлкен көлік жүргізушілеріне де қауіп төндіретін жол жиегіне шығуға мәжбүр етеді.

Мұндай жағдайларда көлік ағындарын ұтымды айыру қозғалыстың барлық қатысушыларының жайлылығы мен қауіпсіздігі үшін өте маңызды.

Оқыту аясында мектеп нұсқаушылары электрлі самокатшылар жіберетін ережелердің негізгі бұзушылықтарын тізімдеді. Бұл жолаушы тасымалдау, кәмелетке толмағандарға басқаруға рұқсат беру және жаяу жүргіншілер өткелімен жүру.

Сондай-ақ электрлі самокаттарында екі адам жүруге тыйым салынғанын атап өтілді. Екі жолаушы, олардың жалпы салмағына қарамастан, самокаттың тұрақтылығы мен басқарылуын айтарлықтай төмендетеді, бұл апат ықтималдығын арттырады.

Электрлі самокаттарымен балаларға да саяхаттауға тыйым салынған. Шеринг самокатының сипаттамалары бойынша баламен немесе жасөспіріммен басқарылуға арналмаған. 

Бөлісу:
Қысқа да нұсқа. Жазылыңыз telegram - ға

Фото: BAQ.KZ - архив
Өзгелердің жаңалығы