Номад коды. Қазақстандық брендтерді әлемдік аренада қалай ілгерілету керегі талқыланды
Нұр-Сұлтан, BAQ.KZ. Нұр-Сұлтан қаласында Қазақстанның елдік бірегейлігі мен брендингін іздеуге арналған бірқатар іс-шаралар өтті.
Басты оқиға бизнес өкілдерін, сән индустриясы мамандарын және мемлекеттік органдар өкілдерін біріктіріп, елдік брендинг және Қазақстанды халықаралық аренада бренд ретінде ілгерілету мәселелерін талқылау үшін «НОМАД Коды» Заманауи Көшпенділер Форумы болды.
Форумға қатысушылар Қазақстанда креативті индустрияларды дамытудың және олардың мемлекетпен үздіксіз ынтымақтастығының маңыздылығын талқылады, ал кәсіпкерлер қазақстандық брендтерді шетелде дамыту және ілгерілету тәжірибесімен бөлісті. Форумға қатысуға Қазақстан, Ресей, Ұлыбритания, Қырғызстан, АҚШ-тан (ішінара онлайн) спикерлер шақырылды.
Бүгін мемлекеттің жасампаздықты дамытуды қолдауға нық ниеті бар. Өткен жылдың соңында Үкімет осындай индустрияларды дамыту Тұжырымдамасын қабылдады және қазіргі уақытта оны жоспарлы іске асыру жүргізілуде.Министрдің тапсырмасы бойынша Министрліктің бірқатар ведомстволық бағынысты ұйымдары өз есіктерін ашып, креативті жастарға арналған өз залдарына, студиялары мен жабдықтарына қол жеткізуге мүмкіндік береді. Мысалы, Елорданың Бейбітшілік және Келісім сарайында алғашқы креативті хаб құру жоспарлануда, ал Қазақстан Республикасының Ұлттық музейі базасында қолөнершілер орталығын ашу қарастырылуда, - деді ҚР Мәдениет және спорт вице-министрі Ержан Еркінбаев.
2022 жылдың күзінде Алматыда қолөнершілердің халықаралық форумы өтеді, бұл туралы «Kazakh Tourism «ҰК» АҚ өкілдері хабарлады.
Қолөнершіліктің дамуы ұзақ уақыт бойы тиісті қолдау таппады. Алайда, соңғы жылдары қолөнершілерге жағдай жасау, соның ішінде қолөнер орталықтарын ашу бойынша мемлекет пен бизнестің тығыз жұмысы жүріп жатыр. Ковидтік жылы
«Kazakh Tourism «Ұлттық Компаниясы» ауқымды зерттеу жүргізді, оның қорытындысы бойынша қолөнершілікті реттеу мен ұйымдастырудан бастап, шикізат, Білім және маркетинг мәселелеріне дейінгі барлық ауырсыну нүктелері анықталды. Алынған деректерді пайдалана отырып, форум алаңында қолөнершілердің қалыптасқан отандық және шетелдік брендтермен коллаборациясы сияқты қолөнершілікті дамыту мәселелері бойынша нақты кейстер мысалында әртүрлі шешімдер ұсынылатын болады. Форум туралы толығырақ ақпарат жақын арада ұлттық компанияның сайтында орналастырылады, дейді «Kazakh Tourism «ҰК» АҚ Басқарушы директоры Даниэль Сержанұлы.
Екінші дәрежелі банк АҚ маркетинг директоры Антон Ким креативті кластерлерге бизнес инвестицияларының маңыздылығы тақырыбында сөз сөйледі.
Соңғы бірнеше жыл адамдар үшін әсіресе қиын болды - біз елестете алатын да алмайтын барлық нәрсе өзгерді. Тарихтың осындай бетбұрысты сәттерінде бизнес, қоғам көшбасшылары мен мемлекет қайраткерлері күш біріктіріп, ерекше қажет жерлерде айырмашылық жасауы керек. Біз ForteBank - те қазір экономиканың креативті кластерлерін - өнертапқыштарды, конструкторларды, инженерлер мен дизайнерлерді, визионерлерді және өз қолдарымен болашаққа жаңа көзқарас қалыптастыратын басқа да адамдарды қолдау бұрынғыдан да маңызды деп санаймыз. Олар не істесе де - жиһаз жасау, киім тігу, аксессуарлар жасау, қалалық кеңістікті жобалау - бүгінгі күнде біздің жерімізде ойлап табылған және жасалған барлық нәрсе өте маңызды. Мұны өзімізді қаншалықты күшті және керемет нәрселер жасай алатынымызды дәлелдеу үшін жиі-жиі көрсетіп тұру керек, - дейді Антон Ким.
Сонымен қатар форум Global Nomads Fashion Awards халықаралық жас дизайнерлер байқауының қорытынды іс-шарасы мен финалдық фэшн-көрсетілімінің өтетін алаңына айналды. Әр түрлі қалалар мен елдерден (Қазақстан, Ресей, Түркия) жобаның финалистері қазіргі көшпендінің өзіндік ерекшелігі мен бейнесін бейнелейтін өз коллекцияларын көрсетті. Өз жұмыстарында дизайнерлер табиғи материалдарды, сондай-ақ қайталама шикізат материалдарын қолдануға назар аударып, саналы тұтыну және тұрақты сән тақырыбын ашты.
Конкурстың бастамашысы - кәсіпкер, Global Nomads киім брендтерінің негізін қалаушы Инна Апенко атап өткендей, конкурстың негізгі тақырыбы өткен шақ, қазіргі уақыт және болашақ призмасынан өткен заманауи көшпенді болды.
Біз бренд ретінде сандық болашақ әлеміндегі күш пен шабыт көзі ретінде халқымыздың көшпелі мұрасын зерделеуге тырысып, Қазақстанның елдік бірегейлік тақырыбын бұрыннан зерттеп келеміз. Бүгінгі таңда елдер өздерінің брендтерімен және олардың артындағы құндылықтарымен бәсекелеседі, ал брендтер мен олардың шығармашылық өнімдерін жасайтын біз - адам баласы! Байқау аясында біз шығармашылық жастарға заманауи көшпенділер кодын ұғынуға қосылуды және нәтижесінде Қазақстанның ДНҚ-ын бейнелейтін бірлескен коллаборациялық коллекция құруды ұсындық, - деді ол.
Форумда алғаш рет қазақстандық Global Nomads брендінің және DIGIT IN агенттігінің (Настасья Некрасова, Ольга Лисицына, Мария Шевченко, Анастасия Морозова, Наталья Гусельман, Арина Снегирева, Анна Дедовская) 3D fashion дизайнерлер командасының Ася Алыпованың авторлық музыкалық сүйемелдеуімен виртуалды киім топтамасы таныстырылды. Жинақта Қазақ мифтері мен аңыздары, сондай-ақ адамды қоршап тұрған элементтер бейнеленген. Бұл NFT платформасында орналастырылатын қазақстандық брендтің алғашқы топтамасы.