Елімізде темір жол тасымалының тарифі қымбаттайды

Еліміздің темір жолында тарифтік саясат өзгереді. «Қазақстан темір жолы «ҰК» АҚ басқарма төрағасы Нұрлан Сауранбаев осылай деді, деп хабарлайды BAQ.KZ тілшісі.

Оның түсіндіруінше, бүгінгі тарифтік саясат 1989 жылы құрылған 10-01 әдіснамасына негізделген. Оның негізгі міндеті субсидиялау болды.

Бір өнімнен басқа өнімді алып, субсидиялау. Кеңестік жоспарлау жүйесі әртүрлі жүктерді теңестірді және субсидиялады. Бүгінгі таңда бұл жүйе енді осылай жұмыс істеуге мүмкіндік бермейді. Сіздер жолаушылар мен жүк вагондары туралы сұрақтар қоясыздар. Олар өз бағасына тұруы керек. Яғни заңда тариф өз құнын толығымен қайтарып, сонымен қатар темір жолды ұстап тұру үшін айырма беруі керек деп жазылған, - деді Нұрлан Сауранбаев.

ҚТЖ басшысының сөзінше, тарифтер біртіндеп өседі.

Егер Ресей сынды көршілерімізбен салыстырғанда біздің тарифтеріміз кем дегенде екі есе, ал кейбіреулеріне қарағанда үш-төрт есе аз болса, оны жеткіземіз. Бұл ретте Ресей темір жолдары сияқты компаниялардың тарифтері біздікінен екі есе жоғары болып қана қоймай, оларды бір жыл ішінде екі-үш рет ақша құюды, - деді Сауранбаев.

Бұған дейін Премьер-министр Әлихан Смайылов еліміздің темір жол саласы туралы айтып, "ҚТЖ қызметіне қатысты шағым көп" деп мәлімдеген еді.

Бөлісу:
Қысқа да нұсқа. Жазылыңыз telegram - ға

Фото: Артём Чурсинов - архив
Өзгелердің жаңалығы