ЕАЭО елдері көлік саласындағы басым жобаларды талқылайды

Биылғы 21 желтоқсанында бейнеконференция форматында Көлік және инфрақұрылым жөніндегі Консультативтік комитеттің инфрақұрылым және логистика жөніндегі кіші комитетінің кезекті отырысы өтеді, деп хабарлайды BAQ.KZ.

Отырыс шеңберінде Комитет мүшелері ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің көлік саласындағы басым интеграциялық инфрақұрылымдық жобаларды іске асыруды талқылайды.

Атап өткен жөн, өткен жылдың тамыз айында ЕАЭО - ға мүше мемлекеттердің Үкімет басшылары Еуразиялық көлік дәліздері мен маршруттарын, транзиттік әлеуетін және көлік инфрақұрылымын дамытуға бағытталған 7 басым интеграциялық инфрақұрылымдық жобалардың тізбесін бекітті.

Сонымен қатар, кіші комитет отырысында қазақстандық тараптың осы тізбені 2 жаңа жобамен толықтыру жөніндегі бастамаларын талқылау жоспарлануда:

- «Орск - Қандағаш Мақат - Бейнеу – Болашақ», «Илецк-1 – Ақтөбе», «Челябинск-Тобыл –Никельтау», «Ақсарай – Мақат», «Шалқар - Бейнеу – Маңғыстау» учаскелерінде қолданыстағы теміржол инфрақұрылымын жаңғыртумен Шығыс халықаралық көлік дәлізін дамыту;

- «Ресей - Орталық Азия елдері» дәлізін дамыту: «Дарбаза – Мақтаарал» теміржол желісінің құрылысы; учаскеде екінші теміржол жолдарының құрылысы «Қазалы-Арыс».

Жалпы, халықаралық көлік артерияларын одан әрі дамыту жөніндегі жұмыс Мемлекет басшысының 2023 жылғы мамыр айының соңында Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңесте айтылған ұсынысын іске асыру үшін жүргізілуде.

Содан кейін ел Президенті «Солтүстік –Оңтүстік» көлік дәлізінің қолданыстағы инфрақұрылымын пайдалана отырып және Челябинскіде жүк шоғырландыру орталығын құра отырып, «Челябинск - Болашақ-Иран» темір жолы бойынша жүрдек жүк пойыздарын іске қосуды ұсынды.

Екінші бастама «Бейнеу – Маңғыстау»қазақстандық теміржол желісіндегі және «Бейнеу –Шалқар» автомобиль жолының учаскесіндегі кемжерлерді қайта жаңғыртуға дайын болу болды.

Бұл бастамалар Қазақстан арқылы Беларусь –Ресей-Қытай, Ресей - Орталық Азия елдері және халықаралық көлік дәліздері «Солтүстік –Оңтүстік» бағыттарындағы жүк ағындарының жыл сайынғы өсуіне негізделеді.

Жалпы, ЕАЭО-ның қолданыстағы көліктік-логистикалық әлеуетін толық пайдалану үшін қазақстандық тарап Қазақстанды логистикалық хаб ретінде әдейі ілгерілетуге ниетті.

Бөлісу:
Қысқа да нұсқа. Жазылыңыз telegram - ға

Фото: gov.kz
Өзгелердің жаңалығы