Бейруттағы жарылыс туралы 2014 жылы ескертілген
Нұр-Сұлтан, BAQ.KZ. Бейрут портында қатты жарылыс болғаннан кейін қолданушылар теңіз көлігі саласындағы беделді мамандардың бірі Михаил Войтенконың 2014 жылғы мақаласын еске алды. Бұл туралы Комсомольская правда басылымы жазды.
"Команда құбылмалы бомбада барымтаға алынды" деп аталатын мақала 1986 жылы Молдавия туы астында жүзіп бара жатқан "Rhosus" құрғақ жүк кемесі туралы айтылды.
Войтенконың айтуынша, 86 метрлік кеме ресейлік және Кипрдің тұрғыны Игорь Гречушкинге тиесілі болған. Қауіпті жүк - аммиак селитрасы үшінші елге тасымалданды, бірақ 2014 жылдың жазында Росус қозғалтқыштың істен шығуына байланысты Бейрутқа кіруге мәжбүр болды, содан кейін проблемалар жалғасып, иесі байланысын тоқтатты және қауіпті жүк алты жыл Ливанда қалды.
Қалғандары қазір бәріне белгілі, өкінішке орай, - деп жазады газет.
Басылыммен әңгімесінде сарапшы мұндай қайғылы жағдайлар сирек емес екенін айтты. Жуырда, Монтевидеодағы уругвайлық портта қайғылы жағдайға алып келген ұқсас оқиға орын алды. 23 шілдеде кореялық балық өңдейтін траулердің бортында өрт шықты. Қандай да бір себептермен, барлық ережелерді бұза отырып, траулер қауіпті химиялық заттарды айдау үшін арналған тіреуішке байланған. Порттағы барлық жұмыстар шұғыл тоқтатылды, адамдар эвакуацияланды. Содан кейін өрт сөндірушілер өртті сөндіріп, аммиакпен толтырылған үлкен резервуарлардың жарылуын болдырмады.
Бейрут портында террористік шабуылдар немесе қасақана ниет іздемеңіз. Кеме иесі өзінің соңғы ақшасын осы жүкті тасымалдауға жұмсайды (аммиак селитрасы - бұл бүкіл әлемге тасымалданатын, тыңайтқыш ретінде пайдаланылатын тауар). Бұзылу, кеме Бейрутқа кіреді, порт басшылары жүйелерде көптеген кемшіліктерді табады. Росустың қауіпсіздік және жүк құжаттары бар, бірақ кеме иесінің ақшасы жоқ, ол қанша тырыссада одан ештеңе шықпайды, банкроттық, ол кемені, экипажды және жүкті қабылдамайды, өзі із-түссіз жоғалады.
Экипаж кері қайтады, аммиак селитрасы Бейруттағы қоймаға жеткізіледі. Ал Росустың өзі, менің білуімше, әлі күнге дейін жағада тот басуда. Барлығы кеме мен жүк туралы ұмытып кетті. Әдеттегідей жауапсыздық, кеме иесі де, Ливан портының басшылығы да жүк туралы ұмытып кетеді. Сонымен қатар, кеме бара жатқан үшінші әлем елдеріндегі тәртіпсіздікті қосыңыз, - деді Воитенко.
Басылыммен сұхбаттасушысының айтуынша, иесін - жұмбақ Ресей-Кипр азаматы Игорь Гречушкинді іздеу пайдасыз. Сірә, ол осыдан алты жыл бұрын кредиторлардан жасырынып, ізін суытып үлгерген.
Жергілікті биліктің хабарлауынша, жарылысқа кеденде 2015 жылы тәркіленген 2,7 мың тонна аммиак нитратының жарылуы себеп болған.
5 тамыздағы кешкі жағдай бойынша Бейрут портындағы күшті жарылыс салдарынан қаза болғандар саны 113-ке жетті, төрт мыңға жуық адам әртүрлі дәрежеде жарақат алды.
Войтенконың айтуынша, 86 метрлік кеме ресейлік және Кипрдің тұрғыны Игорь Гречушкинге тиесілі болған. Қауіпті жүк - аммиак селитрасы үшінші елге тасымалданды, бірақ 2014 жылдың жазында Росус қозғалтқыштың істен шығуына байланысты Бейрутқа кіруге мәжбүр болды, содан кейін проблемалар жалғасып, иесі байланысын тоқтатты және қауіпті жүк алты жыл Ливанда қалды.
Қалғандары қазір бәріне белгілі, өкінішке орай, - деп жазады газет.
Басылыммен әңгімесінде сарапшы мұндай қайғылы жағдайлар сирек емес екенін айтты. Жуырда, Монтевидеодағы уругвайлық портта қайғылы жағдайға алып келген ұқсас оқиға орын алды. 23 шілдеде кореялық балық өңдейтін траулердің бортында өрт шықты. Қандай да бір себептермен, барлық ережелерді бұза отырып, траулер қауіпті химиялық заттарды айдау үшін арналған тіреуішке байланған. Порттағы барлық жұмыстар шұғыл тоқтатылды, адамдар эвакуацияланды. Содан кейін өрт сөндірушілер өртті сөндіріп, аммиакпен толтырылған үлкен резервуарлардың жарылуын болдырмады.
Бейрут портында террористік шабуылдар немесе қасақана ниет іздемеңіз. Кеме иесі өзінің соңғы ақшасын осы жүкті тасымалдауға жұмсайды (аммиак селитрасы - бұл бүкіл әлемге тасымалданатын, тыңайтқыш ретінде пайдаланылатын тауар). Бұзылу, кеме Бейрутқа кіреді, порт басшылары жүйелерде көптеген кемшіліктерді табады. Росустың қауіпсіздік және жүк құжаттары бар, бірақ кеме иесінің ақшасы жоқ, ол қанша тырыссада одан ештеңе шықпайды, банкроттық, ол кемені, экипажды және жүкті қабылдамайды, өзі із-түссіз жоғалады.
Экипаж кері қайтады, аммиак селитрасы Бейруттағы қоймаға жеткізіледі. Ал Росустың өзі, менің білуімше, әлі күнге дейін жағада тот басуда. Барлығы кеме мен жүк туралы ұмытып кетті. Әдеттегідей жауапсыздық, кеме иесі де, Ливан портының басшылығы да жүк туралы ұмытып кетеді. Сонымен қатар, кеме бара жатқан үшінші әлем елдеріндегі тәртіпсіздікті қосыңыз, - деді Воитенко.
Басылыммен сұхбаттасушысының айтуынша, иесін - жұмбақ Ресей-Кипр азаматы Игорь Гречушкинді іздеу пайдасыз. Сірә, ол осыдан алты жыл бұрын кредиторлардан жасырынып, ізін суытып үлгерген.
Жергілікті биліктің хабарлауынша, жарылысқа кеденде 2015 жылы тәркіленген 2,7 мың тонна аммиак нитратының жарылуы себеп болған.
5 тамыздағы кешкі жағдай бойынша Бейрут портындағы күшті жарылыс салдарынан қаза болғандар саны 113-ке жетті, төрт мыңға жуық адам әртүрлі дәрежеде жарақат алды.
Бөлісу:
Қысқа да нұсқа. Жазылыңыз telegram - ға
Алдыңғы жаңалық
Қостанайда 2 провизорлық госпиталь жұмысын тоқтатты
Келесі жаңалық
IT-қызметтер экспортының көлемі артты - Бектенов
Өзгелердің жаңалығы