"Бек Эйр" компаниясының проблемалары аталды

Алматы, BAQ.KZ. Қазақстан авиациялық әкімшілігі "Бек Эйр" әуе компаниясының проблемаларын атады.

2019 жылдың 27 желтоқсанында болған ұшақ апатынан кейін "Қазақстан авиациялық әкімшілігі" АҚ "Бек Эйр" әуе компаниясына қатысты пайдаланушы сертификатын және ұшуға жарамдылығы бар сертификаттарының қолданылуын тоқтатқан. 

Бұл тоқтату әуе компаниясында соңғы үш жылда екі ірі апаттың орын алуына байланысты  орын алғаны айтылады. 

Сонымен қатар, осы уақыт ішінде жиналған ұшу сағаттарының болжамды санына сүйене отырып, қауіпсіздік орын алу мәселелерінің жиілігі әуетасымалдаушы үшін қауіпсіздіктің рұқсат етілген деңгейінен айтарлықтай жоғары болғанын көрсетеді. Сертификаттардың қолданылуын уақытша тоқтату нәтижесінде "Бек Эйр" әуе компаниясының қолданыстағы пайдаланушы сертификатын мұқият тексеру басталды, сондай-ақ тексеру барысында бірқатар ереже бұзушылықтар анықталды.

Атап айтқанда, Қазақстан авиациялық әкімшілігі "Бек Эйр" әуе компаниясын тексеру барысында әуе компанияның ұшу жарамдылығына қатысты екі негізгі мәселені анықтады. Біріншіден, әуе компанияның толық және тиісті есеп жүргізу арқылы әуе флотының ұшу жарамдылығын қолдауды бақылай алмағаны анықталды. Техникалық журналдардағы мәліметтер, құрамдас бөліктерді бір ұшақтан екінші ұшаққа ауыстыру процесінің елеулі көрсеткіштеріне сәйкес келмейді. Есептерге сәйкес, "Бек Эйр" бір ұшақтың құрамдас бөліктерін алып, басқа ұшаққа орнату үнемі қолданатындығын көрсетеді. Бұл іс-әрекеттер агрегаттардың жұмыс істеуін есепке алу туралы, сондай-ақ әуе компанияның қаржыландырудың жеткіліксіздігінен қосалқы бөлшектер алуға қабілетсіздігі немесе ескі ұшақтар үшін қосалқы бөлшектер алудың күрделілігі туралы мәселелерді туындатады, - делінген хабарламада.

Авиациялық әкімшіліктің мәліметінше, тағы бір өрескелдік - бұл сағаттар мен циклдарды қадағалау үшін сериялық нөмірлер туралы ақпаратты көрсететін деректер кестелерін алып тастау болған. 

Бұл қозғалтқыштарды сәйкестендіру бұдан былай тексерілуі мүмкін емес және қозғалтқышқа тіркелетін сағаттар мен циклдар бұдан былай расталуы мүмкін емес дегенді білдіреді, - дейді авиациялық әкімшілік. 

Сондай-ақ, бірнеше қозғалтқышта осындай мәселе анықталған, бұл "Бэк Эйр" әуе компаниясы пайдаланатын барлық авиациялық қозғалтқыштарға күмән тудыратындығы айтылады. 

Сонымен қатар, Fokker-100 ұшақтарының қозғалтқыштарын өндіруші Rolls Royce компаниясы осы ұшақтар Қазақстанда қолданысқа түскеннен бастап, оларға аталған қозғалтқыштардың күрделі жөндеуі туралы ақпарат түспегенін хабарлады. Сондай-ақ, Rolls Royce "Қазақстанның авиациялық әкімшілігі" АҚ-ға деректер кестелерін алуды талап ететін рәсімдер жоқ екенін және Rolls Royce ешқандай жағдайда қолданыстағы қозғалтқышпен бұл әрекетті жасауға рұқсат бермейтіндігін хабарлады.

"Бек Эйр" әуе компаниясынан түзету іс-қимылдары жоспарын әзірлеу кезінде "Қазақстан авиациялық әкімшілігі" АҚ компоненттердің барлық ауысуларын көрсететін, ұшақтарда сақталатын жазбаларды дұрыс сәйкестендіру мәселесіне баса назар аударылатын болады деп күтуде. Қозғалтқышты сәйкестендіру әуе компания қандай қозғалтқыштар екенін және сериялық нөмірлері бар барлық жазбалардың дұрыс екенін дәлелдей алатындай етіп жүргізілуге тиіс, - делінген хабарламада.

Ұшу жарамдылығының екінші мәселесі агрегаттардың бір ұшақтан екіншісіне ауысуының төмендігі, сондай-ақ  оларды басқаруға қажетті инвентарлық бақылаудың болмауы. Бұл процесс тиісті түрде бақыланбайды әрі компанияның әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсету және жөндеу жөніндегі мәселелерді одан әрі зерттеуді талап етпек.

Сондай-ақ, ELT статусы (авариялық радиомаяк), жүк бөліктерінің өртке қарсы қорғанысының жетіспеушілігі, құтқару кеудешелері және тағы басқа көптеген бұзушылықтар бар. Мұның бәрі "Бек Эйр" түзету іс-әрекеттері бойынша жоспарында ескерілуі тиіс.

Жалпы алғанда, ол ұшақтардың шыққан жылына, сондай-ақ ұшуға жарамдылығын сақтау рәсімдерінің жағдайына байланысты флоттың жағдайы қанағаттанарлықсыз деп бағаланады. Бұл бұзушылықтардың кең тізімімен қатар, түзету іс-қимылдары жоспары қабылданғанға дейін ұшуға жарамдылығы сертификаттарының қалпына келтірілмейтіндігін растайды. Әуе кемесінің ұшуға жарамдылығы тиісті  деңгейде болуына кепілдік беру үшін түзету іс-қимылдар жоспарының жеткілікті элементтері мен мерзімі Қазақстан авиациялық әкімшілігіне ұсынылып, келісіліп, толтырылуы қажет, - делінген хабарламада.

Алматы әуежайындағы бейне көрсетілімдерді зерттеу барысында "Бек Эйр" әуе кемесінің ұшақтарын ұшуға дайындайтын экипаждардың, әдетте, әуе кемесін пайдалану нұсқаулығында талап етілгендей қанатын айналып өтпегейтіндігі немесе тексермейтіндігі анықталған.

Fokker 28-100 ұшағын пайдалану жөніндегі нұсқаулықта ұшақтың қанаты әрбір ұшудың алдында тексерілуі тиіс және осы типтегі ұшақтар үшін нұсқаулықта бұл тексерудің қалай орындалуы тиіс екендігі көрсетілген. Бұл процедура 1993 жылы Македониядағы Скопьедегі апаттан кейін ұшу жарамдылығы туралы директива ретінде енгізілді. Қанатты жоғарғы бетіндегі, төменгі бетіндегі және қанаттың алдыңғы бөлігіндегі алдыңғы жиектің бойымен үш нүктеде тактильді (қолмен) тексеру қажет. Нұсқаулықта егер мұз болса, қанатты одан тазарту керектігі көрсетілген. "Бек Эйр" ұшақтарын дайындаудың зерттелген бейнежазбаларынан бұл тексеру жүргізілмегенін көруге болады, - делінген хабарламада.

Сонымен қатар, оқу-жаттығулар туралы есептерде әуе кемесінің қысқы пайдалануға дайындық жүргізілгендігі туралы мәліметтер жоқ, оның үстіне үлгідегі ұшақтардың экипаждары мұздану қаупін басқаруға дайындалғанын көрсететін жаттығу бағдарламасы да жоқ екен. 

Қазақстанда қысқы кезеңде әуе кемелерін пайдалану сипатын ескере отырып, бұл қауіпсіздіктің маңызды мәселесі болып табылады.  Бұл әуе компанияның тәуекелдерін бағалауды қамтитын қауіпсіздікті басқару жүйесімен байланысты. Қауіпсіздікті басқару жүйесі - бұл қауіпсіздіктің белсенді құралы және дұрыс пайдалану кезінде жұмысты айтарлықтай жақсарта алады. 

Қазіргі уақытта "Бек Эйр" АҚ тексеру жұмыстары жалғасуда. Ол аяқталғаннан кейін "Бек Эйр" АҚ 10 күн ішінде барлық бұзушылықтарды жою үшін "Қазақстан авиациялық әкімшілігі" АҚ-ға түзету іс-қимылдарының жоспарын ұсынуы тиіс. Егер бұзушылықтар 6 ай ішінде жойылмаса, пайдаланушы сертификаты мен ұшу жарамдылығы сертификаттары  кері қайтарылып алынады. Бұл әрекеттер аяқталғанша, сертификаттардың қолданылуы белгісіз мерзімге тоқтатылды, - делінген авиациялық әкімшілік хабарламасында.

"Қазақстанның авиациялық әкімшілігі" АҚ-да "Бек Эйр" АҚ әуе компаниясының жолаушыларына кеңес беру мәселелері бойынша жедел желі телефоны (бұдан әрі-колл орталық) жұмыс істеуін жалғастыруда. Колл-орталықтың нөмірі: + 7 776 654 12 15, Колл-орталықтың жұмыс уақыты: 9.00-ден 18.00-ге дейін (күн сайын).

Бөлісу:
Қысқа да нұсқа. Жазылыңыз telegram - ға
Өзгелердің жаңалығы