Бақыт Сұлтанов аккредиттеуді цифрландыру туралы айтты
Нұр-Сұлтан, BAQ.KZ. Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрі Бақыт Сұлтанов әлеуметтік желідегі парақшасында аккредиттеуді цифрландыру туралы жазды.
Пандемияның арқасында туындаған цифрлық технологияларды пайдалануды жандандырудың жаңа толқыны сауда министрлігін айналып өтпеді. Атап айтқанда, сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу саласы. Мен жуырда сіздерді Халал стандарттарын енгізу жұмыстарымен таныстырдым. Соңғы уақытқа дейін Қазақстанда стандарт болмағандықтан, оның сәйкестігін тексеретін компаниялар да болған жоқ. Қазір біз барлық ниет білдірген (және талаптарға сәйкес келетін) компаниялардан аккредиттеуден өтуге өтінімдерді күтудеміз, – деп жазды министр.
Оның айтуынша, аккредиттеу – бұл ұлттық стандарттарға сәйкестікті (тауарларды, қызметтерді) бағалау жөніндегі органдар жұмыс істегісі келетін компанияларға арналған рәсім.
Шын мәнінде, бұл компаниялардың адалдығын, әділдігін және құзыреттілігін тәуелсіз бағалау, олардың кәсіби дағдыларының, зертханаларының (жалпы, стандарттарға сәйкестігін тексеру үшін барлық қажетті құралдар) болуын растау. Аккредиттеу процесін өту енді оңай және жылдам болады. Ұлттық аккредиттеу орталығы (ол сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу жөніндегі жалғыз ұлттық орган болып табылады) өз сервистерінің жаңа шындық жағдайына бейімделуіне қадам жасайды. Мен жақында "Сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу құжаттарының нысандарын және аккредиттеу алдындағы, аккредиттеуден кейінгі шарттардың үлгі нысандарын бекіту туралы" 2008 жылғы №430 бұйрыққа өзгерістерге қол қойдым. Өзгерістер барлық негіз қалаушы: қол жетімділік, ашықтық және бейтараптық қағидаттарын сақтай отырып, аккредиттеуді сандық форматқа көшіруді болжайды, – дейді Бақыт Сұлтанов.
Өзгерістер 13 шілдеден бастап күшіне енеді!
Процестерді цифрландыру (өтінім беруден бастап аккредиттеу аттестатын қалыптастыруға дейін):
- аккредиттеу жөніндегі орган тарапынан да, аккредиттеу субъектісі тарапынан да аккредиттеудің әрбір кезеңінің қадағалануын қамтамасыз етеді;
- аккредиттеу мерзімін екі-үш есеге қысқартады;
- ілеспе техникалық және қаржылық шығындарды қысқартады;
- артық құжат айналымын және есептік ақпаратты қалыптастыру қажеттілігін болдырмайды;
- форматтық-логикалық бақылауды енгізу арқылы кіші процесс деңгейінде шешім қабылдауды автоматтандырады;
- әр түрлі салалар мен тақырыптар бойынша аналитикалық ақпаратты автоматты түрде қалыптастырады.
Біз бизнес осы үдерістің белсенді қатысушысы болады, өз үлесін қосады және электрондық аккредиттеу жүйесін тиімді және жылдам енгізуге барынша жәрдемдесетін болады деп үміттенеміз, – деді министр Бақыт Сұлтанов.
Бөлісу:
Қысқа да нұсқа. Жазылыңыз telegram - ға
Алдыңғы жаңалық
Бұрынғы әскери қызметшілерге тұрғын үй беру мәселесі қаралды
Өзгелердің жаңалығы