Алматыда мемлекеттік аппаратты бюрократсыздандырудың бес принципі талқыланды
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Алматы қаласы бойынша департаментінің басшысы Ильдар Үйсімбаев бюрократсыздандырудың негізгі бес принципі туралы айтты, деп хабарлайды BAQ.KZ Өңірлік коммуникациялар қызметіне сілтеме жасап.
«Жаңа Қазақстан: Жаңару мен жаңғыру жолы» Мемлекет басшысының 2022 жылғы 16 наурыздағы Жолауында, еліміздің дамуын мейлінше тежейтін шектен тыс бюрократиялануды жүйелі түрде жойып отыру қажеттігі туралы айтылған болатын. Ал 14 сәуірде президент «Мемлекеттік аппараттың қызметін бюрократиясыздандыру жөніндегі шаралар туралы» Жарлыққа қол қойды.
«Қабылданып жатқан шаралар мемлекеттік аппаратта шешімдер қабылдау тиімділігін арттыруға, атқарушы билік қызметінің шамадан тыс заңнамалық регламенттелуін болдырмауға, құжат айналымын, есептілікті қысқартуға мүмкіндік береді», - деп хабарлады Ильдар Үйсімбаев.
Осы бағыт бойынша бюрократсыздандырудың негізгі принциптері анықталды.
- жұмыстың нақты нәтижесіне қажеттілік;
- мемлекеттік органдардың азаматтармен, бизнеспен және бір-бірімен цифрлық форматта жан-жақты өзара іс-қимыл жасауының басымдығы;
- нақты басшының құзыреті аясына кіретін шешімдерді қабылдау мен мәселелерді келісуді жоғары тұрған деңгейге және алқалы органдарға беруге жол берілмейтіні;
- үздіксіз жетілдіру, жүйелі реинжинирингке және ішкі рәсімдер мен процестерді оңтайландыруға ынталандыратын ұйымдастырушылық мәдениетін қолдау;
- мемлекеттік органдардың қызметін регламенттеудің оңтайлы деңгейін белгілеу.
«Аталған Жарлықтың 14 тармағына сәйкес, Агенттікке мемлекеттік аппаратты бюрократиядан арылту мәселелері бойынша мониторинг пен талдауды, мемлекеттік органдардың ішкі әкімшілік рәсімдерін зерделеп, олардың нәтижелерін жартыжылдық негізде ҚР Президентінің Әкімшілігіне енгізе отырып, қамтамасыз етеді», - деп жалғастырды Ильдар Үйсімбаев.
Департамент басшысының айтуынша, мемлекеттік органдар мен олардың ведомстволық бағынысты ұйымдары қызметінің мониторингі негізсіз бас тарту, мерзімдерді созу, бизнес-процестерді бұзуды бұзу, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде артық құжаттарды талап ету, азаматтардың өтініштерін қарау фактілерінің жолын кесу арқылы төрешілдік пен сөзбұйдалық көріністеріне жол бермеуді қамтамасыз етеді.
Жүргізілген жұмыстар әкімшілік, цифрлық және құқықтық кедергілерді, артық, артық, негізсіз талаптарды немесе шығындарды, жалған және ақталмаған қызметті, оның ішінде әкімшілік рәсімді жүзеге асыруға байланысты және басқаларды болдырмауға мүмкіндік береді деп ойлаймыз.
Осыған байланысты фокус-топ құрылды, оның құрамына біздің департаменттің өкілдері, министрліктің барлық жергілікті атқарушы органдары мен аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлері, шақырылған сарапшылар мен түрлі білім салаларының мамандары, азаматтық қоғам өкілдері кірді.
Атап айтқанда, денсаулық сақтау, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау, білім беру салаларында бюрократиясыздандыру мәселелері бойынша жұмыс топтары құрылды, олардың құрамына біздің департаменттің өкілдері, министрліктің барлық жергілікті атқарушы органдары мен аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлері, шақырылған сарапшылар мен түрлі білім салаларының мамандары, азаматтық қоғам өкілдері кірді.